Доставка и връщане

Доставка

Доставката се извършва с куриерска фирма “Спиди”. Поръчката Ви може да бъде доставена до адрес или до избран от вас офис на “Спиди”. При избор за доставка до офис на "Спиди", клиентът попълва точният адрес на избрания офис в полето "Адрес за доставка".

Възможна е и доставка до офис на "Еконт", като клиентът попълва адреса на избраният офис в полето "Адрес за доставка".

Цената за доставка е 6.99 лева.

Доставките се извършват в рамките на 2-7 работни дни, като ние се стремим да обработим вашите поръчки в най-кратък срок.Всички направени поръчки извън работно време и национални празници се обработват в първия работен ден.

При забавяне на доставка, поради независещи от нас причини, ще бъдете своевременно уведомени.

"Оупън ЕООД" нe нocи oтгoвopнocт зa нeнaвpeмeнни дocтaвĸи нa пpaтки в cлyчaитe, ĸoгaтo пoтpeбитeлят e пocoчил нeпълeн, нeтoчeн или фиĸтивeн aдpec и/или e дaл нeвepeн тeлeфoн зa дocтaвĸa нa пopъчaнaтa cтoĸa.

Начин на плащане

  •  чрез наложен платеж
  • дебитна или кредитна карта

Връщане

 Клиентът има право да се откаже от покупката в рамките на 14 дневен срок. За целта всички продукти трябва да не са употребявани и да са в оригинален вид и окомплектовка (чл. 55 от ЗЗП).

Куриерските разходи за връщане на стоката в този случай са за сметка на купувача. Възстановяването на сумата по поръчката се извършва след проверка на върнатата стока и по начин уговорен с клиента в срок до 14 работни дни.

В случай, че искате да направите рекламация, моля пишете ни на info@ooopen.bg, като посочите номер на поръчката и причината за връщане.